Ensteks mun tarttee lisätä tohon inhotuslistaan yks ,minkä olin unohtanu.WUF ! Kiitos mutsin, muistin sen : SILMÄTIPAT ! YÄK , WUF ! Pillerit mä otan ihmisen kädestä ihan nätisti, mut noi tipat... WUF !

Mä ootan jo, ett tulis lunta ,ku sillo ei oo pelkoo pesusta, hih hih . Elmeril ja mull on sit toi lumisota aika kova juttu. Ihan vaan muutenki siin on kiva juosta! En ookkaan nyt nähny koko jätkää vähään aikaan, mun tarttee mennä sen luo joku päivä.

Sit mä tajusin täs yks päivä, ett mutsi synnyttää sen pennun ihan pian! WUF ! Mull on n.2 kk aikaa valmistautuu tohon isoveliduuniin, WUF ! Se yks tärkeimmist jutuist, ett mihin mä pistän luun, ettei se pentu ota ja syö sitä, WUF ! Mutsi kyll väittää ja mummi kans ,ettei se pentu syö luuta. Mut mä en voi olla ihan varma asiast, hyvä luu on kuitenkin koirall tärkee.

Siis tässäki jutus voitte kamut jeesata, ett millai mun tarttee olla sen pennun kanssa, ku noi väittää sen olevan ihmispentu. Tiedä sit, uskoiskos... WUF WUF !Mutsin  massu on kyll nii iso, ett mä luulen siel olevan sen ihmispennun lisäks koiranpentu.Koht se sit nähdään. Iltanokoset kutsuu, se on moro,kamut. WUF WUF !!!!