Vähän on muuten lunta satanu sen jälkeen, ku viimeks oon ehtiny kirjottamaan. Kattokaas,ku musta on tullu ISO-VELI  !! Ihan totta! Mutsil ku vaan meinas sekin homma taas mennä ihan tassuil, mut miks' ei ottanu mua mukaan?? Kysyn vaa? 

 Mut saiha mutsi sit aikaseks semmosen pienen tyttöpennun. Mä oon sit tosi leuhka siit . Oottakaas, ku kerron ,miten homma meni; ensteks mä muutin mummin ja ukin luo, ja sainkin olla kaks' viikkoo kuuden tähden hotellihoidoss. Sit yks päivä mummi sano, ett ny lähdetään Konna sinne sun omaan kotiis.Okei, mä aattelin, kait sitä tarttee mennä katteleen porukoitaki välil. Siel ei ollukaa ketään himas, mut yht' äkkii mutsi tuli ovest ja voi ett ku siin oli sit kummallinen haju... Mut ei se ollu viel mitään, mutsil oli semmone pieni nyytti sylis ja se kuulkaa vast oliki merkillinen juttu...

Ensteks mä tietty vainusin ,ett ny on joku uus haju ja sit se nyytti piti viel ääntäki!! WUF WUF !! Mä menin sit varovasti tutkimaan ja nuuskimaan sitä nyyttii ja siel oli PIENI IHMINEN !!!!! Arvatkaas olinko vähä ihmeissäni!! Mä haistelin sen pikku-ihmisen ihan kokonaan ja hiffasin, ett tää on nyt se mun pikkusisko, mistä mutsi, mummi ja koko muu seurue on puhunu pitkän aikaa. Ja mä hiffasin senkin ,ett mun tarttee vahtii ja pitää siit huolta.Sen merkiks mä annoin pienen ja varovaisen pusun pikkusiskon päähän.Nyt toi vahtihommeli menee jo ku vanhalt tekijält! WUF !

Kävin mä näyttääs pikkusiskoo Elmerilleki, ja varmana jätkä oli kade, hih hih WUF! Tietty me vähän sit vedettin harkkoiki, mut mulla oli se vahtiminen, ni harkat oli sit aikas lyhkäset. Onneks oli väliaika ja saatiin nakkei, muulla ei nii välii. Mummil ei ny muuta uutta, ku se vaan kantaa kaikkee vaaleenpunasta ja pinkkii vaatetta mun pikkusiskoll. Mummi ei oo onneks unohtanu mun karkkei, ku mä oon sille kummiski koirista tärkein. Ny varmaa tajuutte miks meikä ei oo ehtiny oleen koneel, mut mä kirjottelen taas, WUF WUF WUF!!!!        - Konna