Jos joku ei oo huomannu, ni on ollu ja on kuuma !!WUF ! Mä oon kaivanu itelleni hienon poteron takapihan penkin alle ja arvakkaaks vaa, hirvee huuto siit tuli. Mutsi kilju ku hinaaja ja faija säesti vai oliks se toisin päin, emmä muista... mut kummiski ääntä piisas. WUF WUF WUF !!!

Mä vähän sairastelin kanss tos vähän aikaa sitte. Mikään ei pysyny sisäl ja muutenki oli kurja olo. Ukki vei mut lekuriin ja mä sain lääkekuurin, jonka sit pistin menemään kuonosta alas. Nyt mä oon ollu jo terve , paitti korvien välist, sano mutsi. Ei mulla o pää kipee ollu, mitähän se taas höpisee... WUF WUF!!!

Pikkusysterin kanssa ollaan oltu muutaman kerran mummilas yötä, ku ei  viititty olla himas. Mummi ja ukki pitää meit , jos ei niitten hommat sotke juttui. Mummi on ihan asunu siel töissäns, systeri sano,mummi hakee vaaterahaa. Systeri kasvaa nii paljo, ett kaik kuteet tulee heti pieniks. Mulle mummi hakee namirahaa.  

Harkat on ollu kesätauol, enkä mä Elmerii paljo nähnykkää, se on vissiin muuttanu pakastimee kuumimaks ajaks.WUF !

Kamut, mä kyl välil oon linjoil, mut noi mummin työjutut sotkee kuvioit. Palataan astial taas eiku kupil ku o jottai. - Konna   

ps. Vilpertil terkut