Mä oonki saanut tollaset hienot tunnustukset!!! WUF WUF ! ( Hymyilee erittäin leveästi ,kuono kohti kattoa)Kiitos vaa Samina &Susanna,WUF !Mä laitoin ne tohon reunaan ukin avustuksel, ku mummi on nii tassu... eivät sit mee mihinkään hukkaan. Tää on vaa kestäny ennen ku ehdin laittaa ne mun blogiin, ku mummi on ollu töiss ja mulla on sit muuten vaa ollu kiire,siitä sorry.Mut mummi on kans aikas otettu noist ja se käski sanoo kiitti likat.

Mulla tää olo ja elo sujuu entiseen malliin,sitä pentuu ootellessa. Mutsi vaan paisuu ja on ihan väsy.Mä tietty autan niin paljon ku kerkeen omilta hommiltani.Mä sain täs ny hyvän idean; mähän oon tehny ton inholistan, ni nyt mä teen sit kivat jutut-listan.

1. SYÖMINEN; meikän ihan perusjuttu !

2. NUKKUMINEN; toinen jutska, mitä ilman ei tuu toimeen!

3.LUUT; niitä pitää olla aina siin lähituntumassa, jos iskee jyrsimisvimma!

4. KAMUT; mitä siis olis ilman hyvii kamui,koirii ja kissoi, EI MITÄÄN ! WUF !

5.IHMISET; on se kivaa ett, mä oon saanu mutsin, faijan, ukin ja mummin, ne kuiteskin antaa ton ekan ,eli safgan!

Tähän voi sit vastata jos haluu, ei oo pakollista. Parhaalle listalle mä annan kunnon hännänheilautuksen palkinnoks! WUF WUF WUF WUF !!!!