Kiitos vaan katit, Susanna jaSamina vinkist! Mä oon aatellu kirjottaa semmosista jutuista ,mitä ilman vois ihan hyvin elää! WUF!

1. Imuri : karmeepaa ääntä saa hakee, ja mä en tajuu, miks se tarttee ottaa nii usein lattial huutamaan!

2. Suihku: tää on kans sellanen inhotuksen kohde,onneks mä en usein joudu  ton kohteeks!

3.Takki ja heijastinliivi: Mä en yhtään diggaa noit, sit ku ne on päällä, emmä kuitenkaan niitä poiskaan yritä ottaa.

4.Yksin jääminen: Siis tätä ei meikä käsitä kans lainkaan, miks ei voi muka tulla kauppaan mukaan, ostetaanhan sielt mullekin safgaa! Mä jään sit yleensä roikottamaan päätäni ja katon syyttävästi lähtijöihin.WUF !

5. Talutin: Miks sekin tarttee olla aina mukana, mummi sanoo ett muuten mä juoksen auton alle, mut silti.

 

Tää on sellane mihin voi kamut pistää oman listan ,mut oon kyllä tosi ilonen muistaki kirjotuksista, ja mummi kans, jos annan sen lukee... WUF !