No niin, se on sit meikäläisen loma ohi, äiti ja isi tuli kotiin. Tunnustan, oli mulla niitä ikävä, vaikka kivaa mummilassa oli  ja tietty sain paljon nameja. Eilen mä olin mummin kanssa sen työpaikalla käymässä. Mua sanottiin söpöksi ja rapsutettiin. Mä kävin mummin kanssa moikkaamassa muutamii mummuja ja pappoja, ku ne oli istuskelemassa yhteisissä tiloissa. Mummi vähän jelppas ja mä heilutin etutassulla sekä toivotin hyvää joulua. 

Mä en nyt muista oonko kertunu,uudella sohvalla voi nukkuu!!!! Tilaakin on enemmän ,kun entisesssä.  Vielä mummi lupas ostaa siihen hyvät tyynyt, voiko pieni koira muuta nukkumapaikaltaan toivoo.

 Noissa muutamissa blogeissa on ollut juttuu noista raketeista, mä en niistä välitä. Mummi sanokin ett, antasivat nekin rahat eläinsuojeluun. Oon samaa mieltä. Moni kumminkin pelkää ihan tosissaan. Mummi kerto, ett silloin ,kun se Rassu-koira asui mummilassa, sen korviin laitettiin pumpulitupot. Auttoi kuulemma, Rassu ei pelänny ihan niin paljon. Ja tassusta kiinnipito auttaa aina, sanoo mummi. Mä toivotan nyt kaikille mun kamuille HYVÄÄ JOULUA JA KIVAA UUTTA VUOTTA 2009 ! -Konna