Moikka kamut! Mä olin taas mummilassa YÖKYLÄSSÄ JIPPII!!! Nameja tietty tuli taas syötyä ja automaatissa oltua.Automaatti on mun ukki, kun se istuu läppärin vieress ja mä makaan siin lähituntumassa, ukin toinen käsi rapsuttaa mua kokoajan, eiks oo kätevää? Mun edeltäjä keksi tän automaatin,kun se asui mummin ja ukin tykönä sillon kun mun äiti oli pieni. Sen kaverin nimi oli Rasmus, Rassu vaan kaverien kanssa. Se oli kanssa serobi. Mutt sitä mun piti kertoo, ett nyt kun en treenannu Elmerin kanssa vähään aikaan, onneks naapurin Mantu ( nätti blondi, Tanskan dogi) oli  jotain pihahommii tekemassä ja mä sanoin mummill, nyt sitten vähän äkkiä naapuriin. Mummi laittoi taas molemmat kengätkin jalkaan,selvää hidastelua, ennenkuin pääsin  ulos. Meillä oli tosi kivaa Mantun kanssa pihalla. Mantu on hyvä kääntämään maata ja toinen juttu mitä se osaa on toi kuoppien kaivuu. Mantu kertoi, ett se meinaa keväällä istuttaa jotain puskia, siks se kaivaa niitä kuoppia. Sitten me juostiin kilpaa ympäri taloa ja ulkorakennusta, epistä Mantulla on niin pitkät kintut, ett mä en saanut kiinni. Mutta mä olin ovela, Mantu juoksi talon ympäri, mä jäin oottamaan ,ei tarvinnut juosta niin paljon. Sitten me vähän tanssittiin Wiinerivalssii, mahdettaskos me päästä sinne linnan juhliin... Just' kun me oltiin parhaassa vireessä, mun äiti huusi mummin parvekkeelta, kotiin sieltä, mummin kahvi jäähtyy. No, sain mäkin 'kahvii' , pari koirankeksii. Jatkoja kamut, mä kirjoittelen taas , kun tuun mummilaan.