AAAPPUUUAA !!!!!! KAMUT !!!!! NE PESI MUT !!!!!!! ( huutaa hysteerisesti) Tajuutteks lainkaan tota hommaa ???? Mä olin mummilassa yötä, ni eikös mun mutsi saanu tosi hyvän idean. Pestään Konna . Just , mä menin sit mummin kanssa omaan kotiin, ni oitis oltiin mun turkis kiinni ja mä huomasin olevani kylppärissä !!! KAAMEETAA!!!! WUF WUF WUF !!!! Mummin oli pakko olla siin kanssa ,ku se ei kestä , jos mutsi alkaa sillekin. Mä luulen ett sill on noi pennunodotushortonomit menny sekasin tai jotain... Ei käsitä pieni koira.

Elmeristäkään ei ollu mitään apuu tähän saumaan, ku se tykkää käydä jopa SAUNASSA YÄK !!! WUF ! Ja siit ku sitä suihkutetaan  tupla-YÖK!  Mutsi jynssäs mut siis ihan kokonaan ja sano ett ny mä en haise. Haise, WUF sanon mä ! Mä tuoksuin omast ja Elmerin mielestä just semmoselta raavaalt koiralt , ku pitääki, mut noi ihmiset ei vaan tajuu. Sit ku toi pesu oli jo ohi, ni sit mun turkki yritettin viel melkeest polttaa, tai ainaki sitä föönättii, en tykänny. Ja kamman kans sit reviitiin se mitä mun komeesta turkista oli viel jäljell . Miettikääs kamut , miltä musta tuntu, mä olisin näyttäny noill keskitassuu, jos en olis herraskoira... 

 Joo, oikeestaan toi koko homma lähti jo vähän aikasemmin liikkeelle , ne vei mun nastat  ( kynnet , mummin huom.) mä aavistelin jotain kamalaa tapahtuvan ja siks mä oikeestaan jäin mummilaan yöks. Mut en mä arvannu, ett mutsi toteuttaa uhkauksens ihan tosta vaan. Mä kyll soitan johonki eläinsuojelu juttuun tai johonki, pistävät noi ihmiset mustall listall. WUF WUF WUF !!!!! Mä kyll kirjottelen taas joskus, mut kun mummi juoksee mutsin kanss pitkin pitäjää noitte pentujuttujen takii, en kyll tajuu, ett miks. Mä yritän sanoo mummill ,ett jättää koneen auki, ett voin taas kirjotella. WUF WUF !!! - kirjottanu yks uitettu koira nimeltä Konna-