Tsaukkis, jengi!! WUF ! Mä oon ollu kesälomall, niinku ootte varmaa huomannu. On tää kanssa, ei kunnol ehdi pitää kesistä, ku jo syysloma rupee pukkaa päälle, sit onki joululoma ja isoveliloma alkaa heti perää.... En tiä kyllä kait mä jotenki selviydyn, ku mä oon nii kova jätkä! Silmänisku 

Joo, oon mä käyny Elmerii morjestamassa ,mut välil ei jakseta reenata, ku on nii kuuma. Sovittiin Elmerin kanssa ,ett sit syksyll alotetaan uudestaan reenit. Ai juu, mitenkähän mä ehdin ,ku tarttee olla lomall ? No kait mä senkin klaaraan. WUF WUF WUF !!!!!

 Mummi oli kans lomall, mut ei sitä ja mun äitii paljo näkyny, ne kuulemma kävi kaikki pentutarvike kaupat läpi sadan kilsan säteellä. Saatiin iskän kanssa olla sit sillai rennosti miesten kesken. Ette muuten ikinä arvaa kui paljon noi ihmiset hössöttää sen pennun takia, melkeen ovat jättäneet mut ihan hunningoll, ( eiks oo hieno sana ) Onneks ei sentää oo unohdettu mun safgoi. WUF ! Sain mä sit kyllä sonnin sutei, äiti oli niit ostanu. Äitii vaa hymyilytti , ku mä yritin kysyy ,ett mitä ne sonnin sudit on. Jos joku tietää, pientä vinkkii tänne päin. Tämmöstä tää sitt on , tää meikäläisen elo ja olo, mut muuten menee ihan jees. Pankaaha kamut, puumerkkii ,jos käytte tääll', mummi vaan onn utelias ja tahtoo tietää, kyll te tajuutte.MORJENS !!WUF WUF WUF !!! - Konna