No, morjens koko blogi-jengille!  En oo pitkään aikaan ollu linjoil, mut on tapahtunu vaiks' mitä. Enstex mun mummin iskä sairastu ja nyt on onneks kunnos, mut mummill meni siin sit aikaa. Sit väli ajan se olluki töissä, ei oo pahemmmin ollu koton. JA SIT TULEE POMMI !!!!!!  Mun äiti saa pennun!!!! Äiti sano ett se on vauva eikä pentu, mut kuiteskin. Mä en nyt sit oikeen tiedä ,miten mä suhtaudun tähän juttuun... Ei haittaa , kun vaan mun namei ei syötetä sille. Äiti sano ettei vauvat syö koiran-namei, mut en ota riskii. Seuraan tilannettta tarkasti. Nii, se vauva tulee joskus sit ku se partaukko on käyny niitteen luupakettien kanssa.

Elmerin ja mun harkat on jatkunu sillai epätasaseen tahtiin, ja tietty välill mä tanssin parit valssit naapurin blondin, Mantun kanssa. Tämmöstä tää sitt on ollu, voitte uskoo ,ett joskus on kauheen rankkaa olla kaunis ja kuuluisa pieni koira... ja vaatimaton : )

Arvakkaas ,mitä mun mummi sit vielä keksi itellens? No, se meni ja alko harjottelee moottoripyörällä ajoo.Ei siit mitään tuu, kun en ollu opettamassa, mut ans kattoo ny. Äiti kielsi, ettei mummi saa hommata sivuvaunuu mua ja sitä vauvaa varten. Mä ihmettelen mummin kanssa , ett miksei? Äitit on just' tollasii...

Mä yritän kirjotella vähän useemmin, mut kun mummi on nii paljo siell töissä hakemassa luu- ja namirahoi, ett voi olla vähän hiljaista. Mut kamut, nautitaan kesästä ja antaa ihmisten olla töissä!

Lämpöisiä kesäpäiviä kaikille ja kirjotellaan! - Konna-