Moro, kamut ! Mä oon nyt sitten 3v ,17.04 09 tuli tämä luku täyteen. Emmä silti mikään vanhus oo : ) Mun äiti täytti sitt lauantaina , mut kuulemma vähän enemmän ku 3v , mummi kerto. Mut arvakkaas vaan jouduinko mä sinne lekuriin, no tietty! Muuten oon ihan kondiksessa, mut mä oon YHDEN kilon liian painava ja PYH ja WUF! Ja namit on nyt sitte vähän kortill, sano äiti. Mitähän sit toikin taas mahto tarkottaa, mun namit missään kortin päällä oo, ku siellä kaapissa ja semmosessa luunmallisessa rasiassa , ei ymmärä pieni koira. WUF WUF !   No onneks on sekin reissu taas pois päiväjärjestyksestä. 

 Mä oon nyt viettämässä laatuaiakaa mummilassa ja me ollan ihan kahden täällä mummin kanssa, ku ukki on töissä. Ekaks mä autoin mummii ruuan laitos ja sit me kuunneltiin ihan viekukkain Dingoo. Mummi sano ett nimi tarkottaa kulkukoirii, mut ei se kyllä miltään koiran laululta kuulostanu... emmä sit tiä. Mut siin me sitten istuttiin mummin kanssa sohvall ja nautittiin sunnuntaista. Kyllä mä luulen ,ett mun tarttee vielä käydä tossa lähimettässä haistelemassa ja ehkä käydä moikkaamassa Elmerii, ku en muista oliko meill tänään harkat. Mä taas kirjottelen , kun oon tääll mummilassa, ku se koneaika on kotona siell kortin päällä. Nauru

WUF WUF WUF WUF WUF WUF WUF !!! -KONNA