Kamut, mä funtsisin yhtä juttuu,,, Mimmosii rituaalei teillä muilla on ,kun pääsette ulkoilemaan? Mä kerron nyt omistani: Yleensä koko juttu alkaa siitä ,ett mummi menee vaatekaapilleen ja mun rupee tassut ihan vaan itestään juoksuttamaan ympäri huushollii !!! Sit mun on ihan pakko ruveta sillai vinkumaan. Siin vaihees mummi yleensä sanoo, KITA KIINNI ! ISTU !! Ja muuta ihan tyhmää. Mä en voi sille mitään , kun mua alkaa sätättämään WUF ! Mun mielest mummi vaan on niin hidas siin kohtaan, ett on pakko alkaa sätätä. Mummi sanoo, ett laittaa kyllä kengät molempiin jalkoihin ja takin päälle. Miks, enhän mäkään laita ku sateella sen manttelin. WUF ! Tää jatkuu sit siihen asti, ett mä pääsen vapaaks mettän reunass ja meen Elmerille. Ei oo helppoo olla pieni koira... WUF WUF !

 Kamut , kaikille teille hyvää ystävänpäivää multa ja mummilta, ukilta, äitiltä ja isiltä. WUF WUF WUF !!!!! Nauru