Kamut, se on moro!Mä oon ollu taas mummin ja ukin tykönä hoidossa melkeen koko viikon. Se on ollu sitä tavallista, nameja , nukkumista ruokaa ja ulkoiluu. Näin muuten Elmerikin pikimiltään, mut mä en jaksanut oikeen treenata, mull on varmaa se kevätväsymys iskeny just' sillo... Silmänisku...

Oon mä ton naapurin likan, Mantunkin nähny, se pyys mua yks ilta luulle, ja mä menin. Ens meinattiin tanssii, mut ruvettiin sit kummiski syömään luita. Maistu muuten hyvälle raikkaassa ilmassa. Sit mä oon ollu ukkii ulkoiluttamassa ja väliin mummii. Äiti on käyny mua kattomassa, ku se  ei aina pärjää ilman mua. Isi on ollu kiireinen, eikä oo muutaku ku soittanu tassukalla, eiku kännykällä.

Mummi toi mulle äsken terkut neljältä katilta, mä en oo ihan varma, mitä mummin housunlahkeessa tuoksui, viestis meinaan, kun se kissaks' siihen laitettu. Tarttis sanakirja hommata vissiin ja kysyy, jos Poju ja Tiikeri viittis kirjottaa semmosen tai Topi. Ne kun hallitsee molemmat kielet aika hyvin. Semmosia tällä kertaa- Konna