Morjens kamut, tää uusi vuosi on sit alkanut. Mä sain namii jouluna  ja SILLII ! :) JEE ! Mä tykkään sillistä ja ihan vaan isin ja äitin kauhuks'. Mä sain mummilassa sellasen herkkuannoksen: siin oli jouluruokii, kinkkuu, kalkkunaa, juustoo ja sillii. Ukki tarjoili sen sitt mulle. Sain mä noita koirankarkkejakin. Joulu meni ihan vaan löhötessä ja syödessä. Sekin käy työstä, jos esim. pieni koira WUF! Mummi vaan oli joka päivä töissä, sano hakevansa sohvarahaa... Onkohan se raha erilaista, ku namiraha? Joka tapauksessa,kamut, joulu vois olla useammikin, sais namii helpommin.

 Uuden vuoden aaton kuljin äitin perässä, kun mä huomasin ,ett äitii pelotti. Ukin kanssa kävin ihan vaan äkkii pissalla ulkona, ettei äiti ala liikaa pelkäämään. Mä suojelin koko illan kun kuului paukkumista. Mä oon niin urhee! Mä lohduttelin sitt äitii ,ett sitt kestää tosi kauan, ennen ku seuraavan kerran paukkuu .

Harkat on vielä joulutauolla, enkä oo nyt Mantuakaan nähny. Kirjottelen sit taas, kun jotain tapahtuu. Länsirannikolta ei mitään uutta, tämän enempää. WUF WUF WUF ! - Konna