Mä taas täällä,Konna. Siitä ei oo kauan, kun mun kotona noi ihmiset pisti huushollin ihan sekasin, sanoivat ett pitää vaihtaa huonekalujen paikkaa, MIKS??????? Ei ymmärrä pieni koira. Nyt ne sekos sitt mummilassakin. Mä tulin isin kanssa mummin ja ukin luo kaikessa rauhassa, nii samaan aikaan tuli  rappukäytävässä outoja tyyppejä ja kantoi jotain merkilliseltä haisevia paketteja... Mua ei päästetty ees katsomaan tai haistelemaan, vaan pidettin kiinni. Mä kattelin silmät pyöreinä, ett hei, mihin ne vie mun sohvaa .Sitte olikin koko kämppä ihan sekaisin, siellä oli pahvii ja muovii jokapaikassa. Se kumma haju vaan voimistu, mummi jotain selitti, ett se on ostanut uuden sohvan, rahin ( mikähän sekin oikeen on) ja tuolin olkkariin. Kamut, voitte arvata ,meinasin ihan jäädä jalkoihin siell. Vähän aikaan se hulina oli ja sit mä tajusin: Mummi oli ostanut MULLE uuden sohvan ,YES! Ainakin mä menin siihen äitin viekkuun heti, en viel koittanut voiks siinä nukkuu, mut ehkä viikonloppuna, kun tuun 6 * hotellihoitoon mummilaan melkeen viikos. Mä kerron sitten, voiks siin nukkuu tai ylipäänsä olla. Onneks mummi antoi mulle possun-nenän, ne on mun herkkuja. Jos nyt sitten sais huonekalut ja muut olla paikoillaan, niin eiköhän se sit taas ,ainakin jos saan paljon nameja.