Morjens , kamut! Nyt se sitten alkoi, mun loma nimittäin.Mä oon täällä mummilassa. Äiti ja isi lähti johonkin, eikä ottaneet mua mukaan.Noh, oma moka , jos menee sekin pieleen... Mä kuiteskin oon nyt täällä ja äsken tultiin harkoista Elmerin luota. Harkat meni ihan jees ja me saatiin taas makkaraa väliajalla. Mä en nyt sitte tiedä , et ruvetaanks me treenaa tohon tanssii torven kanssa kilpailuun, saa nähdä nyt.Mehän reenattiin koko viime kevät sinne mun isin ja äitin häihin ja sitte ne ei ees huolinut meitä esiintymään.PAH  !!   No, oon mä saanut makkarasoppaa täällä, ukki oli sitä keittänyt, liian vähän mä sitä sain ja aattelin pyytää mummilta lisää. Mä laitan sellasen anomisilmeen nassuun, ni eiköhän lähde. Mä en nyt sitt viel tiedä mitä muuta mä teen täällä hotellissa, kunhan vaan tota ruokaa on riittävästi. Sitten mun kyllä pitää toi uus sohva sisäänajaa( mä oon kuullu tommosen sanan ja en oo ihan varma mitä tarkoittaa) , luultavasti mä vaan yritän nukkuu siinä. Joten nyt kun oon täällä, mummi lupas antaa mun käyttää konettaan ihan vapaasti. Viikonloppuja, kamut! - Konna