No, nii mitä ei raavas koira tekis... Mä oon taas täällä mummilassa käymässä ja kun kerta olen kiltti, korjasin isin farkut mummin ompelukoneella. Vähän mua ekas pelotti, ett ompelen tassuun, mut kun pääsin alkuun, johan rupes sujumaan. Mä en ollut ennestään tiennyt,ett osaan tommostakin hommaa.... mitähän muita salaisia kykyjä mulla on... Okei, kaverit mummi auttoi vähän alkuun.

Sitten mä lähdin kattomaan onks Elmeri kotona ja oli se, me pidettiin kunnon haukido-treenit taas, mut nyt kaveri pysyi suht' siistinä. Ei ollu tänään sadetta vaan aurinko paistoi. Mummi meinas jäädä ihan tassuihin, kun me välillä juostiin kilpaa, ei huomattu ,ett kumpi voitti. Mummilla oli semmoisia hyviä koirille tarkoitettuja salamipötköjä mukana eväänä. NAM NAM !!! Saatiin me sitten Elmerin kotoa makkaraakin, se meidän normaalia välipalaa treeneissä. Mä meen nyt mummin kanssa kattelemaan telkkaria, jos vaikka tulis jotain koiraohjelmaa. Moikka kaikille karvakavereille! - Konna